EU-VOS: La aportación de las pequeñas cinematografías al patrimonio cultural inmaterial europeo
Enrique Castelló Mayo
Antía López Gómez
Sara Calvete Lorenzo
María Soliña Barreiro
Fernando Redondo Neira
Marta Pérez Pereiro
Roi Méndez Fernández
Silvia Roca Baamonde
Claudia Neira Expósito
A vindicación dunha interculturalidad dialóxica e inclusiva, a través das pequenas cinematografías, emerxe como unha alternativa eficaz ao incesante cuestionamiento da identidade europea e da súa cultura común, sometida tanto á presión exógena dos grupos multimedia globais como á proliferación endóxena de reaccións extremistas ante calquera conflito social, étnico, relixioso,…
CO(M)XÉNERO. Descifrando violencias
Esta publicación xurde das reflexión ao redor da sétima edición do CO(M)XÉNERO, Seminario Permanente de Comunicación e Xénero que tivo lugar nos días 3 e 4 de novembro na Facultade de Ciencias da Comunicación da USC, organizado polo Grupo de Estudos Audiovisuais (GEA) co apoio do Pacto de Estado contra…
Cadernos de comunicación e xénero Co(m)xénero 2
O segundo caderno CO(M)XÉNERO segue a facer medrar a aposta e recolle diversas achegas dos seminarios 4, 5 e 6 que celebramos no período 2020-2021 e en marzo de 2022. Contra a desmemoria e a prol da auto-representación organizou a proposta de saída para poder avanzarmos cara a Recuperar a…
CloudClass: comunicación virtual para la innovación docente
Enrique Castelló Mayo
Roi Méndez Fernández
Antía López Gómez
Rocío del Pilar Sosa Fernández
Sara Calvete Lorenzo
CloudClass: comunicación virtual para la innovación docente reúne os resultados de traballos representativos dos numerosos enfoques e perspectivas que adopta a investigación sobre a comunicación virtual, mergullando ao lector nas tendencias máis innovadoras da comunicación aplicada á educación. Este libro afonda, entre outras cuestións, nos seguintes aspectos: análise das contornas…
Angueiras de sal. Novas olladas á costa galega
Novas olladas á costa galega conformouse como peche do 1ª Encontro de Fotografía Documental Contemporánea Galega títulado Fx: Ollos para ver. O proxecto, impulsado polo Grupo de Estudos Audiovisuais da Universidade de Santiago de Compostela xunto co colectivo fotográfico Ollo, rematou coa realización dun curso de fotografía documental no Concello…
Perante a nova Lei do Audiovisual: análise e perspectivas
Este volume nace da colaboración entre academia, sector audiovisual e cidadanía, unidas pola preocupación perante as consecuencias que a o nova Lei Xeral da Comunicación Audiovisual terá para o audiovisual galego e a diversidade cultural e lingüística do sector, coa vontade de transferir coñecemento á sociedade e prover recomendacións ás…
La revuelta en la mirada: Las imágenes del tiempo en el cine de vanguardia europeo de los años veinte
Este libro aborda o estudo da temporalidade moderna a través do cine de vangarda europeo dos anos vinte, á vez que cartografía a produción fílmica vangardista. Os cineastas de vangarda recorreron a modernidade rescatando as imaxes e os tempos descartados polos discursos visuais e históricos dominantes. Retrataron a pluralidade desas…
Cadernos de Comunicación e Xénero CO(M)XÉNERO 1
Presentamos o primeiro Caderno de Comunicación e Xénero CO(M)XÉNERO, resultado das tres primeiras sesións do seminario, para ampliar o debate sobre os temas e motivos que nos levaran á realización destes encontros. Situámonos no pensamento crítico, na súa aplicación aos lugares que habitamos, ás propostas que construímos, ás obras onde…
De illas e sereas
Para unha historia do cinema en lingua galega (3)
José Luis Castro de Paz
Antía López Gómez
Marta Pérez Pereiro
Fernando Redondo Neira
Cibrán Tenreiro Uzal
«Para unha historia do cinema en lingua galega, 1, 2 e 3» é a proba fáctica do noso «desexo de comunidade» tal e coma Jacques Rancière observa determinados acontecementos contemporáneos que queren ocupar a esfera pública, evitar o seu aniquilamento. E a creación, en calquera soporte, linguaxe ou formulación, é…
El cuerpo y la cámara
De Margarita Ledo Andión
Margarita Ledo reflexiona sobre o corpo filmado, fotografado, representado. Na era dos ” selfies”, cando os ” smartphones” converteron a fotografía nun xesto cotián, proliferante e doméstico para todos nós, unha pregunta pertinente pode ser a quen, en verdade, estamos a representar?, que buscamos poñer en escena? Producimos sen cesar…