Archivo
"Etiqueta: Espazos xeo-lingüísticos de comunicación"
Congreso “Cinema e Crise no Mediterráneo”
Panel de comunicacións "Cine e Crisis: o cinema en linguas non hexemónicas como síntoma"

O equipo investigador do proxecto de I+D+i "EUVOS. Patrimonio Cultural Inmaterial. Para un programa europeo de subtitulado en linguas non hexemónicas" (AEI, ref. CSO2016-76014-R) participa cun panel no Congreso "Cine e Crise no Mediterráneo" que se celebra na Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació da Universitat de València, do 22 ao 26…
As pasaxes múltiples: apuntamentos sobre as relacións de investigación da Galiza co espazo Iberoamericano
A intersección entre os dous ámbitos que esta obra colectiva denomina “Mundo Iberoamericano”, o ámbito lusófono máis o hispanófono, foi un dos albos que orientou o desenvolvemento de liñas significativas e programas de investigación no marco da Universidade de Santiago de Compostela, USC, en colaboración estreita coa Asociación Galega de…
Resistencia e dereito á renacenza
É Monforte. É o comedor dunha casa racionalista con semi-galería cara á rúa. Rematei o primeiro curso na Escola de Xornalismo en Barcelona. Teño dezanove anos e veño coñecer a Manuel María e a Saleta. Hai poucos meses escribín unha carta dirixida a eles, a miña primeira carta nunha lingua,…
Sen ir máis lonxe
¿E ti dirás? ¿A que vén todo isto? ¿E ten que vir a algo? Pois ben, a nada. A ter con quen falar. A ter a quen lle dicir certas cousas que pensamos moitos e case todo o mundo cala. (Roberto Vidal Bolaño. Sen ir máis lonxe) E foi así…
Renaiming Itself. Nuevas definiciones en el cine contemporáneo

A idea de renombrar o cinema desde determinadas prácticas, toma de posición e aspectos pouco regrados, cando non invisibilizados, foi tomando corpo na conxunción do uso das tecnoloxías como un recurso para as políticas da diversidade e dun crecente compromiso crítico, tamén desde a Academia, por incorporar novas notacións: cinema…
Acciones (in)diferentes, tensiones latentes
A propósito de feminismo y “Novo Cinema Galego”
Existen lazos invisibles entre un acontecemento que se dá a ver co apelativo Novo Cinema Galego (NCG) e determinadas prácticas que singularizan o cinema que identificamos como feminista? Baixo este interrogante iniciamos unha reflexión para, de confirmarse esa analogía, poñérmonos a pensar por que esta "filiación" non se verbaliza por…
El rol del cine en versión original en el espacio digital Europeo
Fronte á contrastada relevancia do acceso a contidos en v.o. como complemento indispensable da cohesión cultural europea e da consecución do ideal de diversidade lingüística, a Unión Europea continúa implementando paquetes de medidas de carácter aleatorio, fragmentario e continxente que, en xeral, abocan a unha sistémica ausencia de resultados. Consecuentemente,…
Cinema europeo en linguas de nacións sen estado e pequenas nacións
A recente incorporación ao dominio da reflexión académica dunha denominación diversa: cinema de pequenas nacións, identitario, en linguas minoritarias/minorizadas. A reconceptualización do termo cinema nacional, síntoma da multiplicidade de prácticas de linguas aínda sobreviventes. E unha abordaxe da política comunitaria en dúas vertentes: lingüística e cinematográfica, serán os nosos asuntos. Metodoloxía. Isto…
A impronta sociocultural da televisión local.: o valor da identidade local no mundo global. O impacto das novas tecnoloxías da dimensión televisiva de proximidade. O caso galego
A identidade galega nas televisións estatais e na TVG
© 2018 Estudos Audiovisuais