Archivo
"Etiqueta: Produtos para televisión e tecnoloxías aplicadas á produción"
Evaluación preliminar del sensor Kinect V2 para su uso en platós virtuales de televisión con interacción natural
Television and Social Networks
An analysis of the influence of Live-Tweeting in the Social Audiences
As redes sociais transformaron a concepción da audiencia televisiva. Para se adaptaren a un espectador que incrementa a súa actividade en Internet, as televisións conduciron estratexias de medios sociais para xerar interactividade e atraer usuarios aos seus perfís. Unha delas baséase no fenómeno de twittear en directo, no cal se…
La televisión pública regional
El caso de Televisión de Galicia: digitalización y evolución tecnológica en Televisión de Galicia (1985-2012)

«A presente tese analiza a evolución tecnolóxica da Televisión de Galicia (TVG) desde a posta en marcha das primeiras emisións en 1985 ata o ano 2012, no que se inaugura o que poderiamos considerar a primeira dixitalización MAM desta empresa na Delegación Provincial de Lugo da televisión pública autonómica de…
New distributed virtual TV set architecture for a synergistic operation of sensor and improved interaction between real and virtual worlds
Un set virtual é un estudio que permite combinar actores e obxectos gravados con entornos virtuais xerados por computador. Para lograr esta combinación sen suturas, trackeanse varios elementos como cámaras, obxectos e xente para que todas as súas accións no escenario teñan un efecto correspondente no mundo real. Porén, nos…
Natural interaction in virtual TV sets through the synergistic operation of low-cost sensors
Un set virtual combina imaxes do mundo real con entornos virtuais para obter imaxes que dan a impresión de seren elementos reais, como os actores ou os obxectos físicos, estando presentes nun escenario xerado por computador. Así, a audiencia ten a sensación dos talentos presentes nun espazo onde non están.…
MAM (Media Asset Management, Sistema de Gestión de Archivos de Medios)
Introducción de la digitalización MAM en las televisiones en España
Neste traballo analízase a introdución en España dos sistemas de produción e emisión de televisión baseados en tecnoloxía de arquivos informáticos ou MAM (Media Asset Management, xestión de arquivos de medios). O establecemento dos diferentes sistemas MAM, entendidos como unha dixitalización, supuxo a substitución da tecnoloxía baseada en fitas de…
Visualización avanzada e interacción aplicada a escenarios virtuales

As técnicas de visualización avanzada e interacción persoa-computador habitualmente utilizadas nos mundos da realidade virtual e aumentada teñen outros moitos campos de aplicación. Nesta tese estúdase a súa aplicación a dous destes entornos: os platós virtuais de televisión e os museos interactivos. O primeiro caso proponse unha nova arquitectura hardware…
As produtoras audiovisuais ecuatorianas, contexto, estrutura e perspectivas de futuro

En 1874, o científico alemán Theodoro Wolf proxecta por primeira vez en Quito imaxes da súa lanterna máxica sobre xeoloxía e xeografía dalgunhas cidades de Europa, e en 1887, no teatro Sucre, situado na capital ecuatoriana, exhíbense as primeira proxección cinematográficas. Previamente, en 1849, difundíanse as primeiras fotografías no país.…
Hacia el Total View y la medición integrada: la televisión pública y su conexión con la audiencia
A Total Brand/Total View/Total Audience, medición total, integrada e crossmedia, é o destino final inmediato dos cambios que se avanzan nos sistemas de medición de audiencia. Malia que non todo o valor está no cuantitativo, a televisión pública, como o resto de medios no actual ecosistema de comunicación dixital, afronta…
Audiencias crossmedia: nuevas métricas y perfiles profesionales en los medios españoles
A relación do sector infomediario e a medición de audiencias é estreita: seis das dez entidades máis mencionadas polas empresas españolas como fontes provedoras de datos están directamente relacionadas con esta actividade. A converxencia mediática provoca a perda de valor dalgúns estudos clásicos. Utilízanse fontes alternativas mentres se perfecciona o…
© 2019 Estudos Audiovisuais