Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

«O que arde» recibe dous premios Goya

A Academia premia a Benedicta Sánchez e Mauro Herce

26/01/2020

O filme de Oliver Laxe engrosa a súa listaxe de recoñecementos con dous premios da Academia das Artes e Ciencias Cinematográficas de España. A 34ª edición dos Premios Goya premiou o labor de Benedicta Sánchez, elixida Mellor Actriz Revelación de 2020, e o traballo de Mauro Herce, que recibiu o galardón á Mellor Dirección de Fotografía. 

A actriz de 84 anos foi a primeira das premiadas da noite e recibiu unha grande ovación ao recoller o Goya, que dedicou aos seus pais, á súa filla e ao director Oliver Laxe.

Ver vídeo- RTVE

Herce, que xa traballara con Laxe en Mimosas e é tamén o responsable da dirección fotográfica de fitas como  Longa Noite, O quinto evanxeo de Gaspar Hauser ou Arrainaos,  compartiu o seu premio con todos os participantes no filme e fixo mención especial á parella de protagonistas, Amador e Benedicta, e ao labor dos brigadistas que velaron polo equipo na rodaxe.

 

Ver vídeo- RTVE

O que arde optaba a 4 premios, entre os que se incluían os de Mellor Película e Mellor Dirección, que a Academia concedeu a Dolor y Gloria, de Pedro Almodóvar.

 

Outras candidaturas galegas

Dez eran as candidaturas que este ano implicaban proxectos ou profesionais do cinema do país. Luis Tosar volvía optar ao Goya ao Mellor Actor pola súa interpretación no filme Quien a Hierro Mata, que finalmente recaeu en Antonio Banderas. A película de Vaca Films contou, porén, coa interpretación do que foi elixido como Mellor Actor Revelación, categoría na que o actor catalán Enric Auquer se impuxo a Vicente Vergara, Nacho Sánchez e ao actor vigués Santi Prego.

A fita Homomaquia, do director lucense David Fidalgo, competiu tamén polo premio á Mellor Curtametraxe de Animación, que finalmente foi outorgado ao proxecto Madrid 2010. Tamén no ámbito da animación, o binomio conformado polo coruñés Eligio Montero e o catalán Salvador Simó, estivo entre os candidatos a Mellor Guión Adaptado por Buñuel en el Laberinto de las Tortugas, fita premiada co Goya á Mellor Longametraxe de Animación. Finalmente, o sonidista David Machado ,premiado en 2016 por El desconocido, volvía competir este ano na categoría de Mellor Deseño de Son por  Elisa e Marcela, que perdeu en favor de Iñaki Díez, Alazne Ameztoy, Xanti Salvador e Nacho Royo-Villanova polo seu traballo no filme La Trinchera Infinita.

 

MÁIS NOVAS
Margarita Ledo Andión recibe a «homenaxe a toda unha vida de investigación en comunicación»
22/10/2020

A Asociación Española de Investigación da Comunicación (AE-IC) rende homenaxe neste 2020 a Margarita Ledo Andión, catedrática de Comunicación Audiovisual e Publicidade da Universidade de Santiago de Compostela e coordinadora do Grupo de Estudos Audiovisuais da USC, grupo de referencia competitiva do Sistema Universitario Galego. Margarita Ledo Andión é a primeira muller do ámbito estatal […]

Seguir lendo
O CO(M)XÉNERO reflexiona sobre autoría, memoria e representación a través da arte e do cinema
O cuarto Seminario Permanente de Comunicación e Xénero da USC decorrerá nos días 19 e 20 de outubro
15/10/2020

Con propostas dende o cinema documental, o traballo con imaxes de arquivo e cinema recuperado, a pescuda nos diarios íntimos ou mesmo a performance e o autorrelato, neste cuarto CO(M)XÉNERO falaremos de identidade, de como nos representan e nos representamos, da necesidade de ampliar a diversidade de voces que constrúen os relatos e configuran a […]

Seguir lendo
Abren as inscricións para a cuarta edición do CO(M)XÉNERO
O Seminario Permanente de Comunicación e Xénero convídanos desta vez a reflexionar sobre a identidade e a memoria
07/10/2020

Baixo o título «Contra a desmemoria», o CO(M)XÉNERO abre as portas na súa cuarta edición a reflexionar sobre a autoría feminina, sobre a necesidade de apoderamento do relato e a importancia da diversidade de ollares na construción de representacións e discursos interculturais. O seminario terá lugar os días 19 e 20 de outubro de 2020 […]

Seguir lendo
© 2020 Estudos Audiovisuais