Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

“O que arde” consegue catro candidaturas aos Premios Goya 2020

Competirá polos galardóns a mellor película, mellor dirección, mellor actriz revelación e mellor fotografía

02/12/2019

A Academia das Artes e as Ciencias Cinematográficas de España vén de anunciar as candidaturas aos Premios Goya 2020, nas que o cinema galego sobresae cos catro nomeamentos para O que arde (Óliver Laxe, 2019) nas categorías de Mellor dirección, Mellor película, Mellor actriz revelación, con Benedicta Sánchez (O Corgo, Lugo), e Mellor fotografía, a través do catalán Mauro Herce.

Logo de converterse no filme en galego máis visto da historia nas salas comerciais do estado español e de sumar numerosos premios en festivais internacionais, entre os que sobresae o premio do xurado na sección Un certain regard do Festival de Cannes, a película de Óliver Laxe competirá coas propostas dos veteranos Alejandro Amenábar (Mientras dure la guerra) e Pedro Almodóvar (Dolor y Gloria); coa terceira película, rodada desta vez en castelán, polos cineastas vascos Jose Mari Goenaga, Jon Garaño e Aitor Arregide; e con Intemperie, de Benito Zambrano.

Sobre o nomeamento de Benedicta Sánchez, de 84 anos, como actriz revelación, Koldo Zuaza, un dos produtores de O que arde, recoñeceu que a súa é a candidatura que máis ilusión fai entre o equipo. «Benedicta é unha persoa extraordinadira, transmite moita verdade e estou feliz de ter traballado con ela», afirmou. Benedicta presentarase ao casting sen ter experiencia previa no cinema, animada pola súa filla, e Óliver Laxe viu nela case de forma inmediata á súa protagonista. «Conectou comigo porque teño lingua de trapo, e dixo que me escollía se deixaba o pelo longo. Foi a súa única condición», asegurou a actriz nunha entrevista.

O audiovisual galego suma 10 candidaturas nesta edición dos Goya, que se entregarán o 25 de xaneiro de 2020 en Málaga. Ás catro de O que arde engádense o nomeamento a mellor curtametraxe de animación para Homomaquia, dirixida por David Fidalgo Omil e producida por Chelo Loureiro; mellor actor protagonista para o lucense Luís Tosar, por Quien a hierro mata —produción de Vaca Films nomeada tamén nos galardóns de mellor actor revelación e mellor son—, mellor actor revelación para o vigués Santi Prego (Mientras dure la guerra) e a candidatura compartida polo coruñés Eligio Montero e Salvador Simó ao mellor guión adaptado polo filme de animación Buñuel en el laberinto de las tortugas.

MÁIS NOVAS
O VII Congreso Internacional da AE-IC aprázase ao mes de outubro
Amplíase o prazo para a inscrición de relatoras e asistentes
15/07/2020

O VII Congreso Internacional da Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC) celebrarase na Facultade de Filoloxía, Tradución e Comunicación da Universidade de Valencia, do 28 ao 30 de outubro de 2020 e terá carácter semipresencial. Desta maneira, a asociación e a Universidade de Valencia buscan garantir o cumprimento das medidas de prevención esixidas […]

Seguir lendo
Nova publicación sobre a circulación de documentais en linguas minorizadas
Found in Translation: Film Festivals, Documentary and the Preservation of Linguistic Diversity
08/07/2020

A editorial Palgrave Macmillan vén de publicar un novo volume que se achega ao circuíto internacional de festivais de cinema documental para analizar o seu desenvolvemento e  a súa repercusión na visibilidade, distribución e accesibilidade dos filmes e para explorar metodoloxías coas que realizar investigación nesta contorna. Editado por Aida Vallejo (UPV/EHU) e Ezra Winton […]

Seguir lendo
Novas datas para o Congreso Internacional ECREA 2021
A conferencia celebrarase do 6 ao 9 de setembro en Braga
07/07/2020

A European Communication Research and Education Association (ECREA) vén de aprobar as novas datas para a 8ª Conferencia Europea de Comunicación que, finalmente, terá lugar en Braga do 6 ao 9 de setembro de 2021. Programado inicialmente do 2 ao 5 de outubro de 2020, este encontro internacional de investigación tivo que ser aprazado para […]

Seguir lendo
© 2020 Estudos Audiovisuais