Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

Novas comunicacións vinculadas ó Proxecto de Investigación sobre o cinema español posbélico no XIV Congreso de Literatura Española Contemporánea

08/07/2013

O pasado mes de xuño as Universidades de A Coruña e Santiago de Compostela acolleron o XIV Congreso Internacional de Literatura Española Contemporánea, dedicado nesta ocasión á cuestión social na literatura, o cinema e a prensa. Proseguindo co labor de difusión dos avances do Proxecto de Investigación “Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da pegada de Wenceslao Fernández Flórez”, tres membros do grupo de traballo participaron no congreso con dúas comunicacións relacionadas co eido do estudo. Así, o xoves 20, Fernando Gómez Beceiro e o Investigador Principal, José Luis Castro de Paz, presentaron “Shanti Andía en el cine español posbélico. El complejo debut de Arturo Ruiz-Castillo”, mentres que o venres 21 foi a quenda de Héctor Paz Otero e, de novo, J. L. Castro de Paz co “Estudio analítico, histórico y textual, del film Ha entrado un ladrón (1949), de Ricardo Gascón”. En ámbalas dúas intervencións afondouse nos modos de estilización configurados nas películas españolas dos anos corenta, así como na influencia da literatura de Wenceslao Fernández Flórez no cinema do devandito período.

MÁIS NOVAS
Nace o MOCA, o primeiro museo virtual adicado ao cinema autobiográfico
23/01/2020

Da colaboración entre La Cinematográfica, unha organización viguesa para a xestión cultural do cinema, e a empresa Café Candelas, nace o MOCA, o primeiro Museo Online de Cine Autobiográfico. O seu obxectivo é “por en valor o cinema como medio para contar historias persoais e o celuloide como soporte atemporal no que gardar as lembranzas […]

Seguir lendo
Nova publicación sobre a representación cinematográfica das emigrantes galegas na Arxentina
22/01/2020

Nos seus escritos sobre cinema, Jean Epstein explicaba poeticamente que todo film contén unha “traxedia en suspenso” que non está explícita na narrativa. Esta idea cinemática guía a análise que Marta Pérez Pereiro e Silvia Roca Baamonde realizan dos filmes Cándida (1939) e Cándida millonaria (1941), dúas das tres comedias sobre unha criada galega en […]

Seguir lendo
O «Filma Afro 2020» abre o prazo de solicitudes de ‘Bolsas Ibermedia’ e ‘Matrículas Internacionais’
Admítense propostas até o 15 de febreiro
21/01/2020

«Filma Afro Cartagena», o Laboratorio Internacional en Desenvolvemento de Proyectos documentais, é un punto de encontro no que se dan cita realizadoras/es de Iberoamérica e o mundo para traballar xunto a grandes profesionais da cinematografía internacional no perfeccionamento de proxectos documentais cuxo tema central estea relacionado coa representación da cultura Afro. A organización vén de abrir […]

Seguir lendo
© 2020 Estudos Audiovisuais