Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

Fernando Redondo recibe o Premio María Luz Morales a Mellor Ensaio Escrito Audiovisual Internacional que outorga a Academia Galega do Audiovisual

06/06/2018

Fernando Redondo, profesor da Facultade de Comunicación da USC e membro do GEA, gañou o premio ao mellor Ensaio Escrito Audiovisual Internacional con Latexos de Saudade no Cinema, que propón unha análise de senllos filmes moi diferentes entre si, Dublineses (John Huston, 1987) e A cidade das estrelas. La La Land (Damien Chazelle, 2016), pero que comparten unha mesma expresión cinematográfica da saudade. O xurado destacou a calidade da escrita e o rigor análitico sobre a posta en escena e da banda de son de dúas películas tan dispares -cronolóxica e estilisticamente- como fondamente vinculadas pola dor e a melancolía. Cabe sinalar tamén a capacidade do autor para poñer en contacto o seu discurso con cuestións artísticas e filosóficas que van máis alá do cine, partindo para iso, ademáis, de importantes referencias da cultura galega.

O texto completo está xa dispoñible na web da Academia Galega do Audiovisual.

MÁIS NOVAS
«O que arde» recibe dous premios Goya
A Academia premia a Benedicta Sánchez e Mauro Herce
26/01/2020

O filme de Oliver Laxe engrosa a súa listaxe de recoñecementos con dous premios da Academia das Artes e Ciencias Cinematográficas de España. A 34ª edición dos Premios Goya premiou o labor de Benedicta Sánchez, elixida Actriz Revelación de 2020, e o traballo de Mauro Herce, que recibiu o galardón á Mellor Dirección de Fotografía.  […]

Seguir lendo
Nace o MOCA, o primeiro museo virtual adicado ao cinema autobiográfico
23/01/2020

Da colaboración entre La Cinematográfica, unha organización viguesa para a xestión cultural do cinema, e a empresa Café Candelas, nace o MOCA, o primeiro Museo Online de Cine Autobiográfico. O seu obxectivo é “por en valor o cinema como medio para contar historias persoais e o celuloide como soporte atemporal no que gardar as lembranzas […]

Seguir lendo
Nova publicación sobre a representación cinematográfica das emigrantes galegas na Arxentina
22/01/2020

Nos seus escritos sobre cinema, Jean Epstein explicaba poeticamente que todo film contén unha “traxedia en suspenso” que non está explícita na narrativa. Esta idea cinemática guía a análise que Marta Pérez Pereiro e Silvia Roca Baamonde realizan dos filmes Cándida (1939) e Cándida millonaria (1941), dúas das tres comedias sobre unha criada galega en […]

Seguir lendo
© 2020 Estudos Audiovisuais