Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

Dispoñibles dous novos números da colección “Cuadernos de Cine y Cultura Posbélica Española”

02/07/2015

Recentemente foron publicados os libros Muerte de un ciclista (Juan Antonio Bardem, 1955): una firme mirada opositora e Sonrisas y lágrimas de España: esperpento, humor negro y costumbrismo en el cine español, realizados no eido do I+D+i Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da impronta de Wenceslao Fernández Flórez (CSO2012-34648. Mineco – Goberno de España).
Os volumes están editados por Vía Láctea e constitúen respectivamente o segundo e o terceiro número da colección Cuadernos de Cine y Cultura Posbélica Española, creada desde o Proxecto de Investigación coa colaboración da Fundación Wenceslao Fernández Flórez, e iniciada o pasado ano coa publicación de El malvado Carabel: literatura y cine popular antes y después de la Guerra Civil.
Escrito por José Luis Castro de Paz e Héctor Paz Otero, Muerte de un ciclista (Juan Antonio Bardem, 1955): una firme mirada opositora presenta un minucioso estudo da célebre película de Juan Antonio Bardem desde un punto de vista innovador que contrasta coa tradicional insistencia na súa influencia neorrealista, afondando nesta ocasión no peso do cruzamento do cinema hollywoodiense con determinados dispositivos formais e semánticos recibidos da filmografía española da década anterior.
Por outra banda, Sonrisas y lágrimas de España: esperpento, humor negro y costumbrismo en el cine español é unha obra coordinada por Nekane Zubiaur e Carmen Arocena que recolle diversos estudos de relevantes investigadores –tanto membros do proxecto como colaboradores externos– acerca da natureza do esperpento cinematográfico, indagando con reflexións teóricas e análises de películas exemplares no transcendental proceso de deformación de certas convencións costumistas tendentes ao grotesco e tinguidas dun desapiadado humor negro que conduciría á translación fílmica desa gran veta da arte e a cultura españolas. Ademais das coordinadoras do volume, colaboran na obra Santos Zunzunegui, Íñigo Larrauri, Asier Aranzubia, Alejandro Montiel e José Luis Castro de Paz.

MÁIS NOVAS
O xornalista Alfonso Alonso investiga xunto ao GEA as potencialidades de TikTok no panorama de medios estatais
O estudante remata a súa etapa como investigador grazas ao programa de axudas á investigación promovido pola USC e o Banco Santander
14/12/2021

Alfonso Alonso, xornalista especializado en Novas Tendencias en Produción, Xestión e Difusión de contidos, vén de rematar un proxecto de investigación sobre a importancia de TikTok como plataforma de difusión de contidos xornalísticos e de marketing en España no marco do Grupo de Estudos Audiovisuais. Entre os resultados das súas pescudas, destaca a crecente incorporación […]

Seguir lendo
Xa está dispoñible o monográfico da revista Quaderns del CAC adicado ao cinema, ficción audiovisual e diversidade lingüística
Investigadorxs do GEA participan con varios traballos
11/11/2021

Ven de saír publicado o número 47 da revista Quaderns del CAC, editada por el Consell de l’Audiovisual de Catalunya, e na que se oferta un monográfico sobre Cinema, ficción audivisual e diversidade lingüística, unha temática directamente relacionada coas liñas de traballo que ven desenvolvendo o Grupo de Estudos Audiovisuais (GEA) nos seus últimos proxectos […]

Seguir lendo
O CO(M)XÉNERO 5 reflexiona sobre a violencia sufrida polas mulleres e as súas prácticas de resistencia
A quinta edición do Seminario Permanente de Comunicación e Xénero decorrerá nos días 10 e 11 de novembro na Facultade de Ciencias da Comunicación
09/11/2021

A Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade de Santiago (USC) acolle, nos días 10 e 11 de novembro, o Seminario Permanente de Comunicación e Xénero CO(M)XÉNERO que, na súa quinta edición “Recuperar a fala, recuperar a alma”, pon o foco na violencia sufrida por mulleres e nas diversas prácticas de resistencia e autodefensa artelladas […]

Seguir lendo
© 2022 Estudos Audiovisuais