Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

O VIII Primavera do Cine proxectará 10 longametraxes galegas e lusófonas

O festival terá lugar en Vigo do 30 de abril ao 5 de maio

24/04/2019

Desde o 30 de abril e até o 5 de maio o Festival Primavera do Cine darán comezo ás proxeccións da sección oficial cun total de 44 obras, 10 delas longametraxes. Abrirá a oitava edición do certame No intenso agora de João Moreira Salles, un ensaio documental que, a través de diferentes imaxes de arquivo, fala dos eventos de maio do 68 en París, a Primavera de Praga e a Chinesa comunista de Mao.

Entre as obras galegas escollidas destacan Trote, primeira longametraxe de Xacio Baño, que vén de colleitar numerosos éxitos e ser exhibida en varios festivais internacionais (Locarno, San Sebastián ou Suíza), así como Os fillos da Vide, tamén unha ópera prima de Ana Domínguez, premio ao mellor filme galego na Mostra Internacional de Cinema Etnográfico do Museo do Pobo Galego. O resto da sección oficial de longametraxes galegas completarase con Gallo, de Antonio Díaz Huerta e La felicidad de los perros de David Hernández.

Entre as longametraxes lusófonas en competición atópanse Deslembro, un filme de tintes autobiográficos da directora Flávia F. Castro; Alva, primeira longametraxe de Ico Costa, Ferrugem do brasileiro Aly Muritiba, Premio da Industria Cine en Construcción 2017 no Festival de San Sebastián; Extinção, de Salomé Lamas documental gañador do Premio Nuevas Olas – No ficción do Festival de Cine de Sevilla 2018; e Chuva é cantoria na aldeia dos mortos, de João Salaviza e Renée Nader Messora, premio Especial do Xurado no Festival de Cannes 2018.

O Primavera do Cine tamén someterá a concurso 9 curtametraxes galegas e 12 lusófonas, 13 curtametraxes de animación e 19 videoclips. A sección oficial comeza trala retrospectiva Viva Cuba que, entre o 22 e o 25 de abril, explora a evolución política do país e a súa historia cinematográfica con filmes como Now!, de Santiago Álvarez; Soy Cuba, do soviético Mikhail Kalazotov; Lucía de Humberto Solás; Clandestinos de Fernando Pérez e Fresa y chocolate, de Tomás Gutiérrez Alea e Juan Carlos Tabio.

Ademais, Manolo González recibirá a mención honorífica deste certame, promovido por Reencanto Producións co apoio do Concello de Vigo, a Xunta, a Deputación de Pontevedra, o Instituto Camões e Afundación de Abanca.

MÁIS NOVAS
Llorenç Soler: M’agrada pensar que sóc un amateur de tot el que faig
09/11/2022

Seducido polas moitas realidades que acubilla a cidade, Llorenç Soler filma en 1976 o Primeiro Seminario de Arquitectura de Compostela (1976), de carácter descritivo e, en paralelo, unha peza de montaxe radical na forma e na denuncia: Antisalmo.  Dende  entón Galiza fai parte dos seus materiais e serán as mediametraxes Gitanos sin romancero (1976), Autopista: […]

Seguir lendo
Margarita Ledo Andión participará como profesorado no Laboratorio FilmLAB LaC6 en Mieres
A coordinadora do GEA partillará experiencias no módulo 2 do laboratorio: "Formas y narrativas. Estructuras del guión cinematográfico"
09/11/2022

Neste laboratorio FilmLAB LaC6, un grupo de vinte profesionais do cinema en activo de recoñecida traxectoria, acompañan nas fases inicias sete proxectos cinematográficos de novas autorías.  Co fin de formar nas ferramentas necesarias no desenvolvemento e realización da propia obra audiovisual. Ademais de tempo e orientación para profundar nos proxectos, apréndese a elaborar un dossier […]

Seguir lendo
III Xornadas Internacionais Violencia de xénero e muller con discapacidade IN.XURGA 2022 coa participación de Margarita Ledo Andión
Os vindeiros 17 e 18 novembro de 2022 realizaránse as xornadas en streaming
09/11/2022

Os vindeiros 17 e 18 novembro a Asociación pola defensa das persoas con discapacidade/dependencia de Xuristas Inclusiv@s (IN.XURGA), organiza as III Xornadas Internacionais Violencia de xénero e muller con discapacidade IN.XURGA 2022, onde colaborará como asociada de honra a coordinadora do Grupo de Estudios Audiovisuais, Margarita Ledo Andión. intervirá o día 18 ás 18.00h coa […]

Seguir lendo
© 2022 Estudos Audiovisuais