Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

“CONFOCO 2017: Fotógrafas, mulleres trala cámara”, Call for papers do CAVP-1 da Universidade Complutense de Madrid

15/03/2017

O Departamento de Comunicación Audiovisual e Publicidade I [CAVP-1] da Facultade de Ciencias da Información da Universidade Complutense de Madrid vén de abrir o call for papers para o Congreso Internacional CONFOCO 2017: Fotógrafas, mulleres trala cámara, que terá lugar entre o 26 e 28 de abril de 2017 no Edificio Aulario da Facultade de Ciencias da Información. O 2 de abril de 2017 será a data límite para enviar as comunicacións para el congreso. Un encontro que quere “seguir historiando, debatindo e reflexionando sobre o feito fotográfico desde as súas orixes ata a actualidade”.

Nesta ocasión, a aposta que leva a cabo o Departamento CAVP-1 é a celebración dun Congreso Internacional sobre Fotografía que nace coa intención de contribuír á visibilización do papel da muller fotógrafa en aras de fomentar unha construción historiográfica, estética e pedagóxica máis completa e igualitaria dunha práctica profesional e artística que, por outro lado, historicamente estivo dominada e acaparada pola presencia dos homes.

As liñas de traballo propostas para este Congreso Internacional sobre Fotografía serán as seguintes:

— Pioneiras da fotografía: a muller na práctica fotográfica durante o século XIX e comezos do século XX.
— Fotoxornalismo e Documentalismo: a irrupción da muller na fotografía de prensa, o reporterismo de guerra e o documentalismo social.
— Construcións mediáticas sobre a muller fotógrafa. Desde os primeiros relatos literarios e publicitarios sobre a muller fotógrafa ata a súa representación mediática no cinema, a televisión, os videoxogos e as redes sociais.
— Fotografía e praxis artística: linguaxes e obra fotográfica na produción de mulleres artistas.
— O papel da muller no procesamento da imaxe: da praxe analóxica á era dixital.
— Asociacionismo, activismo e prácticas de empoderamento da muller a través da fotografía.
— Discursos curatoriais, prácticas museográficas e edición de fotolibros en relación á obra producida por mulleres fotógrafas.
— Teóricas da fotografía e prácticas pedagóxicas no uso e usos do fotográfico.

O Congreso só aceptará un máximo de 24 comunicacións. Os estudos deben ser froitos orixinais de investigación inéditas e de carácter científico-académico. As comunicacións poderánse escribir en castelán e inglés, cunha extensión máxima de 7000 palabras. As comunicacións deberanse enviar ao correo confoco@ucm.es.

Máis información en www.ucm.es/cavp1/confoco-2017

MÁIS NOVAS
Nova publicación sobre a circulación de documentais en linguas minorizadas
Found in Translation: Film Festivals, Documentary and the Preservation of Linguistic Diversity
08/07/2020

A editorial Palgrave Macmillan vén de publicar un novo volume que se achega ao circuíto internacional de festivais de cinema documental para analizar o seu desenvolvemento e  a súa repercusión na visibilidade, distribución e accesibilidade dos filmes e para explorar metodoloxías coas que realizar investigación nesta contorna. Editado por Aida Vallejo (UPV/EHU) e Ezra Winton […]

Seguir lendo
Novas datas para o Congreso Internacional ECREA 2021
A conferencia celebrarase do 6 ao 9 de setembro en Braga
07/07/2020

A European Communication Research and Education Association (ECREA) vén de aprobar as novas datas para a 8ª Conferencia Europea de Comunicación que, finalmente, terá lugar en Braga do 6 ao 9 de setembro de 2021. Programado inicialmente do 2 ao 5 de outubro de 2020, este encontro internacional de investigación tivo que ser aprazado para […]

Seguir lendo
Chamada para o envío de artigos completos á revista EPI
Imaxes e verdade: memoria, corpo e representación
21/04/2020

A revista El Profesional de la Información vén de abrir o prazo de recepción de artigos para o volume 30, que ten prevista a súa publicación entre marzo e abril de 2021. Nesta ocasión, será o investigador Javier Marcial Felici quen exerza de editor convidado dun número que leva por título «Imaxes e verdade: memoria, […]

Seguir lendo
© 2020 Estudos Audiovisuais