“Pódese tocar cos ollos”: hiperfotografía, entrevista a Jean-François Rauzier.
A hiperfotografía mantén, como corrente interna do amplo concepto da postfotografía, unha tendencia de elevado interese por parte do público desde hai máis de dúas décadas. Con todo, esta atención mediática e sociocultural que recibe non está a ser correspondida pola academia. Na epistemoloxía e análise fotográfico, pódense atopar corpus teóricos de corte clásico e con posibilidade de aplicación xenérica. Con todo, implementación e construción conceptual ao redor de cada tipoloxía concreta de postfotografía, debería adaptarse ás particularidades desta. É dicir, existe un baleiro de coñecemento e análise teórico respecto diso, que se expón suplir con esta entrevista ao seu principal expoñente internacional.
Jean-François Rauzier máximo expoñente da imaxe hiperfotográfica. Cunha traxectoria de trinta anos, así como vinte deles dedicados á hiperfotografía, posúe unha colección de máis dun milleiro de obras, expostas en diferentes partes do mundo como Nova York, Londres, Ámsterdam, Barcelona, Istambul, Parides etc. Rauzier foi recoñecido con premios como o Premio Arcimboldo de Fotografía Dixital (2008), o Premio Alençon APPPF (2009) e o Premio da Fundación B. Braun (2011).
Esta entrevista foi realizada ao longo do mes de abril do 2023.
Autor/a:
Sara Calvete Lorenzo
Rocío del Pilar Sosa Fernández
Ano: 2023Titulo: “Pódese tocar cos ollos”: hiperfotografía, entrevista a Jean-François Rauzier.
Categoría:
Outros
Título revista/libro: Arte, Individuo y SociedadVolume: 35Número: 3Páxina inicial: 1177Páxina final: 1183Cidade: MadridPaís: EspañaEditorial: Ediciones ComplutenseURL: https://doi.org/10.5209/aris.88508