Actualidade
Novas e Axenda Bota un ollo á actividade do GEA

Peche do curso “Innovación en Escenografía Virtual Avanzada: Aston 3D Suite e Infinity Set de Brainstorm Multimedia”

26/06/2015

A Facultade de Ciencias de Comunicación da USC acolle o acto de clausura do “Curso de Innovación en Escenografía Virtual Avanzada: Aston 3D Suite e Infinity Set de Brainstorm Multimedia” , realizado entre o 23 e o 26 de xuño baixo a dirección de Enrique Castelló Mayo (Grupo de Estudos Audiovisuais). Esta actividade de formación especializada de 25 horas de duración, foi impartida por Miguel Jiménez Moya, deseñador e operador gráfico de Brainstorm Multimedia. Como especialista no deseño de liñas gráficas e sets virtuais en tempo real, Miguel Jiménez é un referente internacional, tanto no desenvolvemento de formatos e aplicacións gráficas, como en calidade de formador de eStudio, Aston 3D, Easy Set, e outros produtos Brainstorm.
O curso ofrece unha inmersión eminentemente práctica na Escenografía Virtual Avanzada, a través dunha intensa e personalizada experimentación das posibilidades creativas e tecnolóxicas deste tipo de contornas que desafían as leis físicas e que son xa unha constante na produción dixital contemporánea. A introdución á lóxica, e á estratexia compositiva da escenografía virtual 3D e dos seus virtuais interactivos en tempo real, o deseño e execución de operacións básicas e avanzadas da escenografía virtual, así como a aprendizaxe das rutinas de realización nun plató interactivo 3D, son só parte das temáticas abordadas neste curso realizado íntegramente nas instalacións da Facultade de Ciencias da Comunicación.
A iniciativa serve de consolidación da dilatada colaboración entre o Grupo de Estudos Audiovisuais da USC e Brainstorm Multimedia, unha transnacional española con máis de vinte anos de experiencia en investigación e desenvolvemento de escenografía e grafismo virtuais 3D en tempo real. Amais de formar parte do catálogo de Cursos de Verán da USC, a actividade formativa encádrase na estratexia de desenvolvemento do Grupo de Estudos Audiovisuais para o período 2014-2016, en tanto grupo investigador beneficiario das Axudas para a Consolidación e Estructuración de Unidades de Investigación Competitivas do SUG.

MÁIS NOVAS
O xornalista Alfonso Alonso investiga xunto ao GEA as potencialidades de TikTok no panorama de medios estatais
O estudante remata a súa etapa como investigador grazas ao programa de axudas á investigación promovido pola USC e o Banco Santander
14/12/2021

Alfonso Alonso, xornalista especializado en Novas Tendencias en Produción, Xestión e Difusión de contidos, vén de rematar un proxecto de investigación sobre a importancia de TikTok como plataforma de difusión de contidos xornalísticos e de marketing en España no marco do Grupo de Estudos Audiovisuais. Entre os resultados das súas pescudas, destaca a crecente incorporación […]

Seguir lendo
Xa está dispoñible o monográfico da revista Quaderns del CAC adicado ao cinema, ficción audiovisual e diversidade lingüística
Investigadorxs do GEA participan con varios traballos
11/11/2021

Ven de saír publicado o número 47 da revista Quaderns del CAC, editada por el Consell de l’Audiovisual de Catalunya, e na que se oferta un monográfico sobre Cinema, ficción audivisual e diversidade lingüística, unha temática directamente relacionada coas liñas de traballo que ven desenvolvendo o Grupo de Estudos Audiovisuais (GEA) nos seus últimos proxectos […]

Seguir lendo
O CO(M)XÉNERO 5 reflexiona sobre a violencia sufrida polas mulleres e as súas prácticas de resistencia
A quinta edición do Seminario Permanente de Comunicación e Xénero decorrerá nos días 10 e 11 de novembro na Facultade de Ciencias da Comunicación
09/11/2021

A Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade de Santiago (USC) acolle, nos días 10 e 11 de novembro, o Seminario Permanente de Comunicación e Xénero CO(M)XÉNERO que, na súa quinta edición “Recuperar a fala, recuperar a alma”, pon o foco na violencia sufrida por mulleres e nas diversas prácticas de resistencia e autodefensa artelladas […]

Seguir lendo
© 2022 Estudos Audiovisuais