Equipo
Estudos Audiovisuais: Contidos, formatos e tecnoloxía Grupo de Referencia Competitiva do SUG
Fernando Redondo Neira
Persoal investigador
fernando.redondo@usc.es
881 811000 EXT: 16563
Doutor en Ciencias da Información pola Universidade de Santiago de Compostela. Profesor Contratado Doutor na área de Comunicación Audiovisual e Publicidade. Autor do libro Carlos Velo. Itinerarios do documental nos anos trinta e coordinador do volume Cidadanía e Documental. Premio Mari Luz Morales de Ensaios breves cinematográficos outorgado pola Consellería de Cultura. Membro da Asociación Española de Historiadores do Cine (AEHC) e da Asociación Galega de Investigadores da Comunicación (AGACOM).
DESTACADOS
PROXECTOS
EUVOS. Patrimonio Cultural Inmaterial. Para un Programa Europeo de Subtitulado en Linguas Non Hexemónicas
Agencia Española de Investigación. Ref. CSO2016-76014-R
30/12/2016
Agencia Estatal de Investigación
Son múltiples os compromisos promulgados pola Unión Europea e os seus estados membros arredor á decidida e inexcusable preservación e fomento da diversidade cultural e lingüística de Europa e á posta en valor do Cinema como obxecto de confluencia entre a innovación tecnolóxica, a cultura e a economía. Neste sentido,…
Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da impronta de Wenceslao Fernández Flórez.
31/12/2013
Ministerio de Economía e Competitividade
O proxecto “Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da pegada de Wenceslao Fernández Flórez” proponse investigar de xeito exhaustivo a filmografía española do período 1939-1962 co fin de determinar –a partir da análise dos filmes conservados, así como da…
PUBLICACIÓNS
Marcas na paisaxe. Para unha historia do cinema en lingua galega
Para unha historia do cinema en lingua galega
2018
Marcas na paisaxe. Para unha historia do cinema en lingua galega.
«Ao abeiro de dúas efemérides, os cincuenta anos do 1968 como animador do cinema militante e a declaración de 2018 como ‘Ano europeo do Patrimonio Cultural, Material, Inmaterial e Dixital’, quixemos retomar os vieiros do cinema con capítulos que nos traian outra volta o cine de emigración, presente en cada…
La ruta de las voces invisibles. Voz narradora en el cine español del primer franquismo
2015
L’Atalante
Festivales de cine y tendencias de futuro. Un estudio de caso
2015
Opción. Revista de Ciencias Humanas y Sociales
Identidades al margen y en los márgenes
Frontera y laberinto en Arraianos (Eloy Enciso, 2012)
2015
Fonseca Journal of Communication
O filme que aquí estudamos, Arraianos ( Eloi Enciso, 2012), discorre ao redor dun cruzamento de camiños no que conflúen o ficcional e o documental, alí onde se confontan unha marcada representación antinaturalista dun espazo, e do grupo humano que o habita, e unha vontade de indagación visual do devandito…
Ausencia y representación, mirada y poder: la imagen que no vimos de Bin Laden
2012
Estudios sobre el Mensaje Periodístico
© 2018 Estudos Audiovisuais