Equipo
Estudos Audiovisuais: Contidos, formatos e tecnoloxía Grupo de Referencia Competitiva do SUG
Enrique Castelló Mayo
Persoal investigador
Doutor en Ciencias da Comunicación pola Universidade Complutense de Madrid. Profesor titular de Comunicación Audiovisual e Publicidade da Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade de Santiago de Compostela. É autor de varios libros, entre eles: La producción mediática de la realidadLa decadencia de la narratividad en TV y El espectáculo de lo real en el texto televisivo, sendo as súas liñas principais de investigación a análise de contidos audiovisuais, as metodoloxías de investigación en comunicación e a narratoloxía audiovisual. Na súa andaina profesional destaca o seu paso pola Agencia EFE, Antena 3 TV e o Programa de Nuevas Tecnologías de la Información y la Comunicación.
DESTACADOS
Proxectos
Agencia Española de Investigación. Ref. CSO2016-76014-R
Son múltiples os compromisos promulgados pola Unión Europea e os seus estados membros arredor á decidida e inexcusable preservación e fomento da diversidade cultural e lingüística de Europa e á posta en valor do Cinema como obxecto de confluencia entre a innovación tecnolóxica, a cultura e a economía. Neste sentido,…
PROXECTOS
EUVOS. Patrimonio Cultural Inmaterial. Para un Programa Europeo de Subtitulado en Linguas Non Hexemónicas
Agencia Española de Investigación. Ref. CSO2016-76014-R
30/12/2016
Agencia Estatal de Investigación
Son múltiples os compromisos promulgados pola Unión Europea e os seus estados membros arredor á decidida e inexcusable preservación e fomento da diversidade cultural e lingüística de Europa e á posta en valor do Cinema como obxecto de confluencia entre a innovación tecnolóxica, a cultura e a economía. Neste sentido,…
eDCINEMA: Cara o Espazo Dixital Europeo. O papel das cinematografías pequenas en v.o.
31/12/2013
Ministerio de Economía e Competitividade
Dende a perspectiva das industrias culturais e creativas, o cinema destácase como un dos territorios máis representativos para a innovación e a aplicación de tecnoloxías dixitais, tanto a nivel de producción como de difusión das obras. Porén, ao ter que enfrontar un entorno audiovisual moi competitivo a nivel mundial, o…
Cine, diversidade e redes
31/12/2010
Ministerio de Innovación. Plan Nacional de I+D+i
O proxecto Cine, diversidade e redes, ten como finalidade coñecer e analizar a recepción de produtos cinematográficos galegos, a partir de determinadas variábeis tecnolóxicas que afectan aos novos modos de circulación da produción cinematográfica e audiovisual, naqueles países onde existen comunidades emigrantes que se significan pola súa condición de cidadáns…
PUBLICACIÓNS
El rol del cine en versión original en el espacio digital Europeo
Fronte á contrastada relevancia do acceso a contidos en v.o. como complemento indispensable da cohesión cultural europea e da consecución do ideal de diversidade lingüística, a Unión Europea continúa implementando paquetes de medidas de carácter aleatorio, fragmentario e continxente que, en xeral, abocan a unha sistémica ausencia de resultados. Consecuentemente,…
Creative Destruction as Economic Pattern of Europe’s Small-Scale Audiovisual Media Markets and Minority -Language Film Industries
A crise xeneralizada do modelo económico contemporáneo veu a agravar outra crise latente no ámbito mediático desde hai décadas: unha crise estrutural que demanda modelos verdadeiramente interactivos, capaces de usufructuar o enorme potencial (informativo, formativo, persuasivo e de entretemento) das redes dixitais de comunicación, implementando nos seus formatos novos valores…
La diversidad cultural a través de la Red: el caso del cine identitario
2013
Comunicar, Revista Científica Iberoamericana de Comunicación y Educación
Identification of barriers and motivations in the circulation of audiovisual media contents in the Lusophone space
2012
Communication and Society/Comunicación y Sociedad
A investigación que aquí presentamos oriéntase á análise das principais barreiras e motivacións na comprensión e aceptación da produción audiovisual galega por parte dunha serie de targets potenciais radicados en diferentes áreas da xeografía lusófona, de acordo cos novos modos de circulación e consumo da produción audiovisual. Para iso, o…
A incidencia do espazo mediático na identidade cultural cotiá: espazo público vs. espazo privado
2012
Anuário Internacional da Comunicaçao Lusófona 2012. Medios públicos e espazo lusófono. Santiago de Compostela: Lusocom/Agacom
Cidus, de la integración digital a la consiliencia
2012
Estudios sobre el mensaje periodístic
La involución de la ficción televisiva generalista
2006
Propuestas para una comunicación de calidad
Singularización e indiferenciación: la paradoja contemporánea de la esfera cultural
2006
Anuário Internacional de Comunicaçao Lusófona 2005: Comunicaçao, Identidades, Migraçoes e culturas na Lusofonía
El Espéctaculo de lo Real en el Texto Televisivo: Gran Hermano
El Paradigma Mercantil en la Generación de la Cultura Mediática: Experiencia vs. Consumo
2004
Razón y Palabra. Primera revista electrónica en América Latina especializada en tópicos de comunicación
Violence in Television Fiction Aimed at the Child-Juvenile Audience: An Alternative Analysis
2004
Newsletter on Children, Youth &Media in the World
La manifestación de la violencia en televisión: la crisis del texto publicitario
2003
Anuario de Sphera Pública. Revista de Ciencias Sociales y de la Comunciación “La violencia en la generación de culturas fronterizas”
La producción del presente social en Televisión
2003
Publicación anual I/C. Revista científica de Información y Comunicación
© 2018 Estudos Audiovisuais