Equipo
Estudos Audiovisuais: Contidos, formatos e tecnoloxía Grupo de Referencia Competitiva do SUG
Antía López Gómez
Persoal investigador
Doutora en Ciencias da Comunicación pola Universidade Complutense de Madrid. Profesora titular de Comunicación Audiovisual e Publicidade da Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade de Santiago de Compostela. É autora de varios libros, entre eles: Políticas de comunicación e identidad cultural: estrategias gubernamentales sobre la comunicación social ou La dimensión de lo axiológico en el discurso del spot publicitario. A súa liña de investigación correspóndese coa teoría e análise textual e o estudo das políticas europeas do audiovisual.
DESTACADOS
Proxectos
Agencia Española de Investigación. Ref. CSO2016-76014-R
Son múltiples os compromisos promulgados pola Unión Europea e os seus estados membros arredor á decidida e inexcusable preservación e fomento da diversidade cultural e lingüística de Europa e á posta en valor do Cinema como obxecto de confluencia entre a innovación tecnolóxica, a cultura e a economía. Neste sentido,…
PROXECTOS
EUVOS. Patrimonio Cultural Inmaterial. Para un Programa Europeo de Subtitulado en Linguas Non Hexemónicas
Agencia Española de Investigación. Ref. CSO2016-76014-R
30/12/2016
Agencia Estatal de Investigación
Son múltiples os compromisos promulgados pola Unión Europea e os seus estados membros arredor á decidida e inexcusable preservación e fomento da diversidade cultural e lingüística de Europa e á posta en valor do Cinema como obxecto de confluencia entre a innovación tecnolóxica, a cultura e a economía. Neste sentido,…
eDCINEMA: Cara o Espazo Dixital Europeo. O papel das cinematografías pequenas en v.o.
31/12/2013
Ministerio de Economía e Competitividade
Dende a perspectiva das industrias culturais e creativas, o cinema destácase como un dos territorios máis representativos para a innovación e a aplicación de tecnoloxías dixitais, tanto a nivel de producción como de difusión das obras. Porén, ao ter que enfrontar un entorno audiovisual moi competitivo a nivel mundial, o…
Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da impronta de Wenceslao Fernández Flórez.
31/12/2013
Ministerio de Economía e Competitividade
O proxecto “Cara unha reconsideración da cultura posbélica: análise dos modos de representación no cinema español (1939-1962) a partir da pegada de Wenceslao Fernández Flórez” proponse investigar de xeito exhaustivo a filmografía española do período 1939-1962 co fin de determinar –a partir da análise dos filmes conservados, así como da…
Cine, diversidade e redes
31/12/2010
Ministerio de Innovación. Plan Nacional de I+D+i
O proxecto Cine, diversidade e redes, ten como finalidade coñecer e analizar a recepción de produtos cinematográficos galegos, a partir de determinadas variábeis tecnolóxicas que afectan aos novos modos de circulación da produción cinematográfica e audiovisual, naqueles países onde existen comunidades emigrantes que se significan pola súa condición de cidadáns…
CONTRATOS
Análise dos modelos de televisión educativa vixentes na área española e latinoaméricana
30/11/2000
Centro Nacional de Información e Comunicación Educativa o Ministerio de Educación, Cultura e Deporte
PUBLICACIÓNS
El rol del cine en versión original en el espacio digital Europeo
Fronte á contrastada relevancia do acceso a contidos en v.o. como complemento indispensable da cohesión cultural europea e da consecución do ideal de diversidade lingüística, a Unión Europea continúa implementando paquetes de medidas de carácter aleatorio, fragmentario e continxente que, en xeral, abocan a unha sistémica ausencia de resultados. Consecuentemente,…
Cinema europeo en linguas de nacións sen estado e pequenas nacións
2016
Revista Latina de Comunicación Social
A recente incorporación ao dominio da reflexión académica dunha denominación diversa: cinema de pequenas nacións, identitario, en linguas minoritarias/minorizadas. A reconceptualización do termo cinema nacional, síntoma da multiplicidade de prácticas de linguas aínda sobreviventes. E unha abordaxe da política comunitaria en dúas vertentes: lingüística e cinematográfica, serán os nosos asuntos. Metodoloxía. Isto…
Creative Destruction as Economic Pattern of Europe’s Small-Scale Audiovisual Media Markets and Minority -Language Film Industries
A crise xeneralizada do modelo económico contemporáneo veu a agravar outra crise latente no ámbito mediático desde hai décadas: unha crise estrutural que demanda modelos verdadeiramente interactivos, capaces de usufructuar o enorme potencial (informativo, formativo, persuasivo e de entretemento) das redes dixitais de comunicación, implementando nos seus formatos novos valores…
A responsabilidade pública sobre a discapacidade no texto cinematográfico
2012
Anuário Internacional da Comunicaçao Lusófona 2012. Medios públicos e espazo lusófono
Políticas de comunicación e identidad cultural: estrategias gubernamentales sobre la comunicación social.
Singularización e indiferenciación: la paradoja contemporánea de la esfera cultural
2006
Anuário Internacional de Comunicaçao Lusófona 2005: Comunicaçao, Identidades, Migraçoes e culturas na Lusofonía
El Paradigma Mercantil en la Generación de la Cultura Mediática: Experiencia vs. Consumo
2004
Razón y Palabra. Primera revista electrónica en América Latina especializada en tópicos de comunicación
Políticas de comunicación y tendencias descentralizadoras: A propósito del marco comunitario
2003
Televisiones en Europa: Proximidad, Programación y Políticas de Comunicación
La dimensión de lo axiológico en el discurso del spot publicitario (Tese de doutorado)
La producción del presente social en Televisión
2003
Publicación anual I/C. Revista científica de Información y Comunicación
© 2018 Estudos Audiovisuais